Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Саопштења министарстава > МУП и АПР потписали протокол о сарадњи у циљу модернизације рада

МУП и АПР потписали протокол о сарадњи у циљу модернизације рада

Београд, 15. март 2013. године – Министарство унутрашњих послова Владе Републике Србије саопштило је данас да је потписало протокол о сарадњи са Агенцијом за привредне регистре Републике Србије (АПР) у намери да се, у складу са Законом о државној управи, у потпуности искористе све могућности у области информационих и телекомуникационих технологија.

У саопштењу се наводи да је протокол о сарадњи потписан у циљу унапређења пословања АПР-а и МУП-а које се огледа у тачности података који се налазе у електронским евиденцијама обе институције, као и у циљу доприноса развоју електронске управе у Републици Србији кроз размену података електронским путем.

Пример добре сарадње у области електронске управе јесте повезивање информационог система АПР-а са МУП-ом и порталом е-Управе са циљем продужења регистрације моторних и прикључних возила правним лицима и власницима возила на овлашћеним техничким прегледима, који функционише од 19. фебруара ове године.

Електронска размена података, како је предвиђено протоколом, односиће се на коришћење података из регистара које АПР води у складу са законом, коришћење података из евиденција о личним картама које МУП води у складу са законом, повезивање два информациона система са циљем да се оствари размена података на основу појединачних онлајн упита, као и на размену искустава и стручно усавршавање.

МУП је, у складу са Стратегијом развоја Министарства унутрашњих послова Републике Србије за период од 2011. до 2016. године, предузео значајне кораке како би уз помоћ савремених информационо-комуникационих технологија унапредио своју законску сервисну функцију према грађанима.

У циљу модернизације начина рада и размене података са другим државним органима и организацијама, као и ефикаснијег остваривања услуга грађанима, дефинисан је концепт за прелазак са класичног начина рада на послове засноване на принципима електронског пословања и електронске управе.

Применом информационо-комуникационих технологија створена је и могућност успостављања сервиса и реализације размене података и информација са екстерним корисницима, додаје се у саопштењу.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs