Београд, 8. фебруар 2017. године – Министарство државне управе и локалне самоуправе Владе Републике Србије саопштило је да је Радна група за организацију наградне игре „
Узми рачун и победи“ на јучерашњој седници упутила инструкцију ЈП "Поште Србије" да број коверата које сваки грађанин може да преузме у једној пословници, почев од данас, ограничи на три дневно.
 |
Фото: uzmiracun.rs |
У саопштењу се наводи да је одлука донета како би организатори изашли у сусрет великом интересовању за слање фискалних рачуна и слипова и обезбедили равномернију и ефикаснију расподелу коверата у целој Србији.
У филијалама "Пошта Србије" досад је преузето готово милион ипо наменских коверата, од чега је, закључно са јучерашњим даном, 270.000 коверата стигло на прераду у Главни поштански центар.
Број пристиглих коверата пет пута је мањи у односу на број преузетих, што је повод да се уведе дневно ограничење броја коверата које једна особа може да преузме, како би се смањило ненаменско коришћење коверата и уједно омогућила равномернија расподела на све грађане.
Одлуком Владе Србије, поштарина за слање, заједно са наменским ковертама за учешће у наградној игри, су бесплатни.
До првог извлачења награда остало је више од месец дана и сасвим довољно времена за све који желе да учествују у наградној игри да сакупе фискалне рачуне и слипове, преузму коверте и пошаљу их.
Одзив грађана је огроман, што и јесте један од циљева наградне игре – да се шира заједница удружи у борби против сиве економије, јер се на тај начин пружа заједнички допринос изградњи бољег и одговорнијег друштва.
Борба против нелегалне трговине и непријављеног рада тиче се сваког грађанина Србије, јер сваки динар утајеног пореза значи мања улагања у образовање, здравство, инфраструктуру, јавне услуге и све оно што чини једну земљу добрим местом за живот.
"Поште Србије" ће, у складу са информацијама са терена, доштампавати коверте и достављати их филијалама према потребама, а како се коверте не могу користити за слање других пошиљака, апсолутно нема никакве потребе за њиховим складиштењем.