Београд, 2. март 2006. године - Министарство културе Владе Републике Србије саопштило је да је Комисија за најуспешније стратешко партнерство између сектора културе, дизајна и пословног сектора издвојила пет номинација у категорији партнерства између сектора културе и пословног сектора, као и пет номинација у категорији партнерства између сектора дизајна и пословног сектора.
Комисију су чинили директор Народног музеја у Београду Татјана Цвијетићанин, фотограф Горанка Матић, директор “Публикум” штампарије Предраг Ристановић, професор Факултета примењених уметности Зоран Блажина и представници дневног листа "Глас јавности".
У категорији сарадње сектора културе и пословног сектора ова комисија номиновала је “Актавис/ Здравље” Лесковац са “Балканкултом” за Дане културе Исланда, “Телеком” а.д. Србија за вишебројна партнерства са институцијама културе, Модну кућу "Мона" и Народно позориште, галерију “Озон” са мрежом партнера и Етнографски музеј и “Чигоја” штампарију.
У оквиру партнерства између сектора дизајна и пословног сектора номиновани су “Лукоил” и “Профил” агенција, континуирани рад на визуелном идентитету РТВ Б92, Сосијете женерал и Can Advertising, БИТЕФ и “Блумен груп”, као и "Петробарт", заступник бензинских пумпи “Авија”, и "Синестезија".
Детаљније информације о резултатима заседања комисије, критеријумима и номинацијама могу се наћи на сајту Министарства културе
www.kultura.sr.gov.yu, на коме се може гласати за једну од номинација, а на сајту пројекта “ДизајнСрбија”
www.designserbia.org/voting може се гласати за пројекте из области сарадње дизајна и бизниса.
Гласање ће трајати од 3. до 10. марта, а након добијених резултата, у складу са мишљењем чланова комисије, на свечаној додели "Бизарт" награда 14. марта биће проглашени победници.