Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Стоп корупцији > Управа царина отворила позивни центар за грађане

Управа царина отворила позивни центар за грађане

Београд, 6. март 2006. године - Управа царина Министарства финансија Владе Републике Србије отворила је данас позивни центар преко којег ће грађани анонимним и бесплатним телефонским позивом моћи да обавесте ту службу о корупцији цариника и свим врстама царинских прекршаја.

Драган Јеринић
Фото: ФоНет
Број телефона за жалбе и пријаве грађана је 064-732.

Директор Управе царина Драган Јеринић изјавио је за агенцију Бета да је покретање и опремање центра за примање позива са 600.000 фунти финансирала Влада Велике Британије, под покровитељством Канцеларије Европске уније за царинску и фискалну помоћ (ЦАФАО).

Према његовим речима, ова служба ради у координацији са свим светским царинским службама и осталим безбедносним службама у Србији.


Документи
Предлог закона о Агенцији за борбу против корупције
Предлог закона о изменама и допунама Закона о финансирању политичких странака
Предлог закона о јавним набавкама
Национална стратегија за борбу против корупције

ГРЕКО
Група земаља задужена за надзор у борби против корупције (ГРЕКО) - интернет презентација
Извештај о усклађености за Републику Србију
Извештај Републике Србије о мерама које су предузете ради испуњавања препорука групе држава за борбу против корупције
Прилог о обуци
Евалуациони извештај о Републици Србији

Акције
"Отворена линија" - кампања Управе царина Министарства финансија Владе Републике Србије

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs