Београд, 24. октобар 2006. године - Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић најавио је данас да ће на глобалној телевизијској мрежи CNN у новембру почети рекламна кампања промовисања туристичке понуде Србије.
 |
 |
 |
Слева: Миодраг Поповић, Рани Рид и Бојан Димитријевић |
 |
Фото: Фонет |
Димитријевић је на конференцији за новинаре рекао да ће кампања трајати четири месеца и да ће бити емитовани спотови од 40 секунди у више од 500 појављивања.
Министар није прецизирао колико ће коштати четворомесечно рекламирање, али је истакао да је то најповољнија понуда у региону.
Према његовим речима, у рекламним спотовима биће промовисан систем вредности који је карактеристичан за Србију, а то су традиција, менталитет, гостопримство, али и неки географски појмови, као што су Балкан и Дунав.
Истовремено, он је оценио да је наше појављивање на CNN-у значајно из политичких, економских и безбедносних разлога и додао да је то доказ да је Србија ушла у клуб прихватљивих земаља.
Димитријевић је навео да је планирано да се за потребе брендирања и рекламирања српског туризма из Националног инвестиционог плана издвоји приближно пет милиона евра.
Реч је о неколико пројеката за које је до сада издвојено 3,5 милиона евра, уз напомену да читав износ није издвојен за пројекат рекламе на CNN-у.
Директор Туртистичке организације Србије (ТОС) Миодраг Поповић указао је на то да програм CNN-а, који се емитује у више од 212 држава света, гледа више од милијарду људи и изразио задовољство уговором јер је утаначен и добар временски тајминг, као и оптимални број дневних емитовања рекламе.
Поповић је нагласио да се преговара са још неколико глобалних мрежа о рекламирању Србије као туристичке дестинације, уз објашњење да се иде у правцу одабира конкретне државе, али и сегментирања туристичке понуде.
Потпредседник CNN-а задужен за продају реклама Рани Рид истакао је да је ова телевизијска кућа дала конкурентну понуду која има за циљ не само реализацију једног уговора, већ и успостављање партнерства и дугорочне сарадње између Србије и CNN-а.
Рид је оценио да је Србија на добром путу да се промовише на локалном и глобалном нивоу и истакао да тиме неће привући само туристе, већ и стране инвеститоре који ће је учинити још бољим местом за провод и живот.
Према његовим речима, CNN ће усмерити емитовање рекламе о туристичкој понуди Србије на Европу, Блиски исток и Африку.