Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Конференције за новинаре > Промоција туристичке понуде Србије у новембру на CNN-у

Промоција туристичке понуде Србије у новембру на CNN-у

Београд, 24. октобар 2006. године - Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић најавио је данас да ће на глобалној телевизијској мрежи CNN у новембру почети рекламна кампања промовисања туристичке понуде Србије.

Слева: Миодраг Поповић, Рани Рид и Бојан Димитријевић
Фото: Фонет
Димитријевић је на конференцији за новинаре рекао да ће кампања трајати четири месеца и да ће бити емитовани спотови од 40 секунди у више од 500 појављивања.

Министар није прецизирао колико ће коштати четворомесечно рекламирање, али је истакао да је то најповољнија понуда у региону.

Према његовим речима, у рекламним спотовима биће промовисан систем вредности који је карактеристичан за Србију, а то су традиција, менталитет, гостопримство, али и неки географски појмови, као што су Балкан и Дунав.

Истовремено, он је оценио да је наше појављивање на CNN-у значајно из политичких, економских и безбедносних разлога и додао да је то доказ да је Србија ушла у клуб прихватљивих земаља.

Димитријевић је навео да је планирано да се за потребе брендирања и рекламирања српског туризма из Националног инвестиционог плана издвоји приближно пет милиона евра.

Реч је о неколико пројеката за које је до сада издвојено 3,5 милиона евра, уз напомену да читав износ није издвојен за пројекат рекламе на CNN-у.

Директор Туртистичке организације Србије (ТОС) Миодраг Поповић указао је на то да програм CNN-а, који се емитује у више од 212 држава света, гледа више од милијарду људи и изразио задовољство уговором јер је утаначен и добар временски тајминг, као и оптимални број дневних емитовања рекламе.

Поповић је нагласио да се преговара са још неколико глобалних мрежа о рекламирању Србије као туристичке дестинације, уз објашњење да се иде у правцу одабира конкретне државе, али и сегментирања туристичке понуде.

Потпредседник CNN-а задужен за продају реклама Рани Рид истакао је да је ова телевизијска кућа дала конкурентну понуду која има за циљ не само реализацију једног уговора, већ и успостављање партнерства и дугорочне сарадње између Србије и CNN-а.

Рид је оценио да је Србија на добром путу да се промовише на локалном и глобалном нивоу и истакао да тиме неће привући само туристе, већ и стране инвеститоре који ће је учинити још бољим местом за провод и живот.

Према његовим речима, CNN ће усмерити емитовање рекламе о туристичкој понуди Србије на Европу, Блиски исток и Африку.


Аудио/видео прес
Тонски и видео записи са конференција за новинаре чланова Владе Републике Србије

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs