Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Конференције за новинаре > Циљ акције "Најбоље робне марке Србије" повећање конкурентности домаће привреде

Циљ акције "Најбоље робне марке Србије" повећање конкурентности домаће привреде

Београд, 21. новембар 2006. године - Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић најавио је данас да ће ове године, по трећи пут, бити одржана заједничка акција овог министарства, Привредне коморе Србије и дневног економског листа "Преглед" под називом "Најбоље робне марке Србије".

Фото: Танјуг
Димитријевић је на конференцији за новинаре истакао да је циљ ове акције повећање конкурентности домаће привреде на светском тржишту кроз јачање брендова, што је већ дало резултате у протекле две године кроз повећани промет и производњу.

Он је указао на то да је ове године уведена новина да за награде могу да конкуришу и најбоље иностране робне марке под условом да се производе у Србији, као и да као резултат иностраних улагања запошљавају наше раднике у тој производњи.

Фирме могу да се пријаве на конкурс до краја месеца, навео је министар и додао да ће свечано уручење признања за најбољи корпоративни бренд, најбољу робну марку производа и за најбољи корпоративни бренд у услугама бити одржано 20. децембра.

Према његовим речима, поред званичних критеријума, у обзир ће бити узимана и анкета потрошача, коју су радиле агенција ГФК и Економски факултет.

Димитријевић је истакао да су српски брендови сви производи који су препознатљиви на тржишту, којима су купци лојални и који се добро продају и извозе, уз напомену да је у току стварање туристичког бренда Србије, у оквиру Националног инвестиционог плана.

Заменик председника жирија Стипе Ловрета објаснио је да ће робне марке бити оцењиване по критеријумима међународне консултантске куће "Интербренд", при чему су додата и два домаћа критеријума - профитабилност и извозна активност.

Ловрета је подсетио на то да су компаније које су прошле године проглашене најбољима имале извоз у вредности од 500 милиона евра и нагласио да је брендирање моћно средство за стицање конкурентске предности на тржишту јер почива на свести потрошача, а заснива се на разлици у односу на конкуренте.


Аудио/видео прес
Тонски и видео записи са конференција за новинаре чланова Владе Републике Србије

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs