Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Конференције за новинаре > Међународни сајам брендова "Brand Fair 3" од 8. до 10. марта у Београду

Међународни сајам брендова "Brand Fair 3" од 8. до 10. марта у Београду

Београд, 27. фебруар 2007. године – Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић најавио је данас да ће Међународни сајам брендова "Brand Fair 3", који ће бити одржан од 8. до 10. марта на Београдском сајму, окупити 100 најбољих светских робних марки, регионалне и српске брендове.

Бојан Димитријевић
Димитријевић је на конференцији за новинаре истакао да Министарство трговине, туризма и услуга подржава одржавање ове манифестације у последње три године, имајући у виду да помаже промоцији и афирмацији српских брендова на домаћем и иностраном тржишту.

Према његовим речима, у оквиру манифестације биће одржана бренд конференција као стручни део, бренд презентација као изложбени део који обухвата презентационе штандове водећих мултинационалних, регионалних и домаћих компанија, као и презентације њихових брендова кроз бренд перформансе и брендове уживо.

Централни гости биће један од три највећа светска стручњака за област брендова и брендирања Мартин Линдстром и водећи светски стручњак у брендирању нација, региона, градова и аутор бестселера "Бренд чула" (“Brand Sense”) Сајмон Анхолт, указао је министар.

Он је нагласио да питање брендова добија све већи значај, како у контексту заштите потрошача, тако и у домаћој и међународној афирмацији наше привреде, при чему је од изузетног значаја питање брендирања земље.

Димитријевић је истакао да се очекује презентација најбољих брендова и приближно 50.000 посетилаца и најавио учешће компанија “Мајкрософт”, “Мекдоналдс”, “Хенкел”, “Дајнерс”, “Краш”, “Делта”, “Књаз Милош”, “Донкафа” и других.

Миливоје Радовановић
Генерални директор “Масмедија интернационала” и организатор манифестације Миливоје Радовановић рекао је да је значај “Brand Fair 3” вишеструк јер је то, пре свега, највећа стручна јавна манифестација везана за брендове и брендинг и представља директну помоћ развоју наших привредних потенцијала кроз повећање могућности за даљи развој и унапређење домаћих брендова.

Покровитељи су министарства трговине, туризма и услуга, за економске односе са иностранством и привреде, Привредна комора Србије и Савет страних инвеститора, а медијски покровитељи Радио-телевизија Србије и новинске компаније “Политика” и “Вечерње новости”.


Аудио/видео прес
Тонски и видео записи са конференција за новинаре чланова Владе Републике Србије

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs