Београд, 27. фебруар 2007. године – Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић најавио је данас да ће Међународни сајам брендова "
Brand Fair 3", који ће бити одржан од 8. до 10. марта на Београдском сајму, окупити 100 најбољих светских робних марки, регионалне и српске брендове.
Димитријевић је на конференцији за новинаре истакао да Министарство трговине, туризма и услуга подржава одржавање ове манифестације у последње три године, имајући у виду да помаже промоцији и афирмацији српских брендова на домаћем и иностраном тржишту.
Према његовим речима, у оквиру манифестације биће одржана бренд конференција као стручни део, бренд презентација као изложбени део који обухвата презентационе штандове водећих мултинационалних, регионалних и домаћих компанија, као и презентације њихових брендова кроз бренд перформансе и брендове уживо.
Централни гости биће један од три највећа светска стручњака за област брендова и брендирања Мартин Линдстром и водећи светски стручњак у брендирању нација, региона, градова и аутор бестселера "Бренд чула" (“Brand Sense”) Сајмон Анхолт, указао је министар.
Он је нагласио да питање брендова добија све већи значај, како у контексту заштите потрошача, тако и у домаћој и међународној афирмацији наше привреде, при чему је од изузетног значаја питање брендирања земље.
Димитријевић је истакао да се очекује презентација најбољих брендова и приближно 50.000 посетилаца и најавио учешће компанија “Мајкрософт”, “Мекдоналдс”, “Хенкел”, “Дајнерс”, “Краш”, “Делта”, “Књаз Милош”, “Донкафа” и других.
Генерални директор “Масмедија интернационала” и организатор манифестације Миливоје Радовановић рекао је да је значај “Brand Fair 3” вишеструк јер је то, пре свега, највећа стручна јавна манифестација везана за брендове и брендинг и представља директну помоћ развоју наших привредних потенцијала кроз повећање могућности за даљи развој и унапређење домаћих брендова.
Покровитељи су министарства трговине, туризма и услуга, за економске односе са иностранством и привреде, Привредна комора Србије и Савет страних инвеститора, а медијски покровитељи Радио-телевизија Србије и новинске компаније “Политика” и “Вечерње новости”.