Београд, 7. март 2007. године – Директор Српског института за јавну дипломатију у Бриселу Зоран Ђорђевић представио је данас активности ове невладине организације које су намењене унапређењу угледа Србије у свету.
Ђорђевић је на конференцији за новинаре, која је одржана у Министарству за дијаспору Владе Републике Србије, објаснио да је реч о организацији основаној на иницијативу дијаспоре у центру европских збивања – Бриселу, с намером да буде пункт на коме ће сви заинтересовани моћи да добију информације о Србији из свих области.
Он је истакао да Институт путем "јавне дипломатије" настоји да промовише интересе Србије у европским институцијама, и то посебно кроз четири домена: јавне послове, економију и бизнис, културу и туризам, као и повезивање дијаспоре.
Према његовим речима, ова организација ће помоћи српским привредницима да што успешније конкуришу за програме помоћи из фондова Европске уније, а српским фирмама ван земље да се што боље организују и промовишу своје интересе.
Портпарол Института Борка Томић указала је на то да је ова организација покренула пројекат "Српски бренд" који је намењен поправљању имиџа Србије кроз промовисање оног најбољег што из ње долази, као што су малине, колективни спортови, фестивал у Гучи и "Егзит".
Томић је најавила да ће у оквиру поменутог пројекта у петак, 9. марта, у хали три Београдског сајма бити одржана модна ревија, на којој ће манекени бити особе које могу постати српски брендови.
Оснивач и председник Института Зоран Милинковић оценио је да Србија не користи довољно потенцијале дијаспоре у поправљању медијске слике о себи, па је из тог разлога Институт основан као инструмент за деловање изнутра.
Српски институт за јавну дипломатију у Бриселу основан је пре две године и финансира се из сопствених средстава, а све информације о његовом раду налазе се на адреси
www.serbianinstitute.org.