Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Саопштења министарстава > Почиње акција избора најбољих робних и корпоративних брендова из Србије

Почиње акција избора најбољих робних и корпоративних брендова из Србије

Београд, 17. новембар 2008. године – Министар трговине и услуга у Влади Републике Србије Слободан Милосављевић позвао је данас компаније у Србији да се до 24. новембра пријаве за учешће у акцији избора најбољих српских робних и корпоративних брендова – "Најбоље из Србије 2008. године".

У саопштењу Министарства трговине и услуга наводи се да је Милосављевић истакао да је акција усмерена на промоцију вредности домаће привреде, брендова и тржишног начина размишљања, а учешћем у акцији компаније доприносе јачању сопственог бренда и његове тржишне позиције, па самим тим и развоју привреде Србије.

Акција се одржава пети пут у организацији ресорног министарства, Привредне коморе Србије и дневног листа "Привредни преглед", при чему је пријављивање и учествовање у акцији бесплатно.

Методологија и критеријуми за пријаву и одабир брендова су иновирани, а у избору најбољих ове године одлучујућу улогу ће имати мишљење и ставови потрошача. Такође, за потребе акције агенција "ГФК" спроводи опсежно истраживање ставова потрошача у Србији.

Акција се од настајања ширила на нове сегменте, тако да су поред робног и корпоративног бренда укључене и категорије услужног бренда, као и страног робног и корпоративног бренда, а поред афирмисања домаћих брендова биће издвојени и страни брендови и компаније које доприносе развоју српске привреде.

Признања се додељују у категоријима робни бренд (роба широке потрошње, најбољи локални бренд, трајна потрошна добра, производна добра, најуспешнија иновација) и корпоративни бренд – производна предузећа (роба широке потрошње, трајна потрошна добра, производна добра).

Такође, награде ће бити додељене и за корпоративни бренд – услужна предузећа, најбољи инострани корпоративни бренд, најбољи инострани бренд са статусом домаћег производа, најбољи лични бренд у функцији промоције Србије и најбољи бренд по мишљењу потрошача.

Ове године биће додељена и специјална петогодишња награда за најбољи бренд у периоду од 2004. до 2008. године.

Право учешћа у акцији имају сви привредни субјекти са подручја Србије у категоријама које зависе од врсте делатности, порекла компаније и бренда, а упитник и детаљне информације о акцији доступни су на сајту Најбоље из Србије, додаје се у саопштењу.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs